• Alltid fraktfritt
  • Nöjd kund-garanti
  • Prisgaranti

Kontakt


Kundtjänst:
08-517 50 220

Mattias Lindvall
Mattias Lindvall Sales Director 072-333 82 70 Kontakta mig
Karl Otkull
Karl Otkull Product Manager 08-517 502 06
070-752 43 36
Kontakta mig
Andreas Selggren
Andreas Selggren Account Manager Tidningspaketet 08-517 502 01 Kontakta mig
Jakob Edlund
Jakob Edlund Account Manager 08-517 502 16 Kontakta mig


Jag saknar inloggningsuppifter? Om du saknar inloggningsuppifter så skickar vi självklart ut dessa till dig på nytt. Mejla vår kundtjänst på [email protected]. Vänligen uppge företagets kundnummer, om du ej har det, uppge företagsnamn, organisationsnummer och telefonnummer så mejlar vi ditt lösenord så snart vi kan.
När kommer mitt Tidningspaket? Tidningspaketet Choice levereras en till två gånger i månaden, beroende på tidningarnas utgivningsdag Tidningspaketet Recycle och Classic skickas ut i en leverans per månad. Paketen skickas ut runt den 15:e och runt den 25:e varje månad. Observera att detta kan variera från månad till månad. Beroende på vilken typ av paket ni har och vilka kategorier ni valt i ert paket.
Är det min vanliga brevbärare som kommer med paketet? Tidningspaketet Choice (small, medium, large, XL) samt Classic levereras med Posten och City Mail. Recycle levereras som paket med Postens företagspaket.
När kommer fakturan? Fakturan kommer enligt överenskommelse en gång per år, halvår eller kvartal. Den första fakturan anländer efter att det första paketet i prenumerationen är utskickat. Runt den 15:e i månaden brukar fakturan dyka upp.
Faktura som PDF via mejl. Det går bra att få faktura via epost som PDF. Mejla oss företagets kundnummer, om du ej har kundnummer så uppge företagsnamn, organisationsnummer och telefonnummer samt den epostadress ni önskar få fakturan till.
Vad är OCR numret? Hur använder jag det vid betalning?OCR numret är i detta fall samma som ditt (sexsiffriga) fakturanummer. Om du betalar via bankgiro kan du enbart fylla i dessa sex siffror och inget annat i OCR fältet.
Hur säger jag upp min prenumeration? Det skall ske skriftligt, via epost, vanligt brev eller fax till vår kundtjänst. Ni når oss lättast via telefonen på 08-517 50 220
När behöver jag säga upp prenumerationen? Innan ert avtal förnyas. Tex. Om du har en helårsprenumeration januari - december 2014 måste du säga upp senast 20 december 2014. Detta framgår i er orderbekräftelse ni fått vid tecknande samt i ert inlogg här på hemsidan.
Vad innebär en kampanjprenumeration? Att ni endast betalar för frakten av tidningarna under tre månader. Efter de tre månaderna övergår ert avtal till en tillsvidareprenumeration på ordinarie pris. Endast nya kunder kan prenumerera på en kampanjprenumeration.
Kan jag byta till ett annat tidningspaket? Hur? Ja, det går bra. Kontakta oss på kundtjänst via epost: [email protected] eller ring 08-517 50 220 så hjälper vi dig med detta.
Hur byter jag kategorier i tidningspaketet Choice? Ni loggar in på vår hemsida med hjälp av ert kundnummer och lösenord och byter direkt. Observera att bytet av kategorier går igenom först i nästkommande månads paket.
Hur många tidningar innehåller Tidningspaketet? Choice Small innehåller 4 tidningar, Choice Medium 6 tidningar, Choice Large 8 tidningar, Choice XL 10 tidningar. Classic innehåller 6 tidningar, Recyclepaketet innehåller 15 stycken.
Hur gör jag om jag vill byta leverans eller fakturaadress? Har du ditt login och lösenord kan du själv administrera din prenumeration genom att logga in här på hemsidan. Om inte så kan du kontakta oss via epost eller telefon.
När kommer min premie? Tidningsstället Wallmag skickas till er ca 2 veckor efter det att fakturan är betald. Om ni har valt extra paket som premie så levereras dessa i slutet av er avtalsperiod.
Hur tecknar jag en ny prenumeration? Fyll i formuläret på vår hemsida. Det går även bra att ringa till oss om du vill beställa på 08-517 50 220
Under vilka olika tidsperioder kan man prenumerera? Man kan prenumerera under 3 månader, 6 månader eller 12 månader. Tänk på att dessa förnyas om du ej säger upp skriftligt.
Kan jag hoppa över en månad på sommaren när jag har semester? Ja, det är möjligt att frysa leveranserna under sjukdom och semester, med max tre månader. Kontakta oss via e-post eller telefon så hjälper vi dig att frysa de månader ni önskar.
Jag ska sälja min verksamhet? Meddela oss via mejl eller telefonen så hjälper vi er med detta.
Jag har fått fel tidning i paketet, vad gör jag? Kontakta oss på kundtjänst via epost eller telefon så skickar vi ut en ersättningstidning till dig omgående.

Ring mig!

Vill du ha hjälp? Skriv in ditt telefonnummer nedan så ringer vi upp dig!

Jag vill bli uppringd av:




Skicka

Kundinloggning

  • Byt paket
  • Uppdatera adressuppgifter
  • Ändra Tidningar
Har du glömt ditt kundnummer eller lösenord?

Maila ditt orgnr, företagsnamn och telefonnr till oss så hjälper vi dig.

Frågor?
Kontakta oss!

Mediafy AB
Org. nr: 556619-8205

Adress
Linnégatan 2
114 47 Stockholm

Tel
08-517 50 220

E-mail
[email protected]

Öppettider
Måndag - Fredag 09:00 - 16:00
(Lunchstängt 12:00 - 13:00, fredagar 11:30 - 13:00)
Copyright Mediafy AB, 556619-8205 E-handel av Carismar Software AB